نوشتن پایان نامه به زبان انگلیسی دفتر نمایندگی الزویر در کشور در سال 1380 به درخواست دانشگاه صنعتی شریف در تهران تأسیس شد و به تشکیل جلسات آموزشی در مورد نحوه نگارش مقالات ISI اشتغال داشت. در سال 1387 به درخواست دانشجویان دانشگاه شریف و دیگر دانشگاه های معتبر سراسر کشور کار خود را گسترش داد و به ارائه آموزش نحوه انجام پایان نامه، مدل سازی، نگارش و استخراج مقاله از پایان نامه پرداخت. در سال 1389 با مجوز نمایندگی الزویر و دریافت مجوز فعالیت از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با کمک اعضای هیأت علمی دانشگاه شریف، شهید بهشتی و امیرکبیر، موسسه پژوهشی الزویر تأسیس شد و دپارتمان های کامپیوتر و برق شکل گرفت. در سال 1391 با پیشنهاد اعضای هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی و تهران دپارتمان های مدیریت و حقوق شکل گرفت. در سال 1392 دپارتمان های عمران، معماری، مکانیک و صنایع، مواد و هوافضا تشکیل و تحت مجموعه دپارتمان های فنی مهندسی قرار گرفت. در سال 1393 دپارتمان های روانشناسی، زبان و ادبیات انگلیسی، زبان و ادبیات فارسی، فلسفه، هنر و گرافیک نیز تشکیل و تحت مجموعه دپارتمان های علوم انسانی قرار گرفت. موسسه پژوهشی الزویر با 11 سال سابقه موفق در زمینه آموزش انجام پایان نامه، مقاله و پروژه های دانشجویی در خدمت دانشجویان عزیز داخل و خارج از کشور برای پایان نامه، پروپوزال، سمینار، تحقیق و پروژه های دانشجویی و همچنین تهیه مقالات کلاسی، مروری، علمی پژوهشی، ISC و ISI در همه مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا می باشد. با توجه به تأکید نماینده الزویر بر کیفیت بالا و قابل دفاع پایان نامه ها و امکان استخراج مقالات isi با ایمپکت قابل قبول از پایان نامه ها و نظارت مداوم نماینده وزارت علوم بر کیفیت انجام کارها در موسسه پژوهشی الزویر، موسسه حساسیت زیادی بر کیفیت انجام پایان نامه ها، مقالات و پروژه های دانشجویی دارد و از همان مرحله تعیین موضوع تا دفاع نهایی توسط دانشجو کیفیت انجام کار رصد می شود.
نوشتن پایان نامه به زبان انگلیسی انجام پایان نامه پروژه های دانشجویی کارشناسی ارشد دکتری آموزش مترجمی زبان و ادبیات فارسی انگلیسی زبانشناسی
نوشتن پایان نامه به زبان انگلیسی انجام پایان نامه پروژه های دانشجویی کارشناسی ارشد دکتری آموزش مترجمی زبان و ادبیات فارسی انگلیسی زبانشناسی
English Language Learner (اغلب به اختصار ELL) اصطلاحی است که در برخی از کشورهای انگلیسی زبان مانند ایالات متحده و کانادا برای توصیف فردی که در حال یادگیری زبان انگلیسی است و زبان مادری غیر انگلیسی دارد استفاده می شود. برخی از حامیان آموزشی، به ویژه در ایالات متحده، این دانش آموزان را به عنوان غیر انگلیسی زبانان یا دوزبانه های نوظهور طبقه بندی می کنند. اصطلاحات مختلف دیگری نیز برای اشاره به دانش آموزانی استفاده می شود که به زبان انگلیسی مهارت ندارند، مانند انگلیسی به عنوان زبان دوم (ESL)، انگلیسی به عنوان زبان اضافی (EAL)، مهارت محدود انگلیسی (LEP)، فرهنگی و زبانی متنوع (CLD). )، انگلیسی زبان غیر بومی، دانش آموزان دو زبانه، زبان میراثی، دوزبانه نوظهور و دانش آموزان اقلیت زبان. اصطلاح حقوقی که در قوانین فدرال استفاده می شود “مسلط انگلیسی محدود” است. آموزش و ارزیابی دانش آموزان، پیشینه فرهنگی آنها، و نگرش معلمان کلاس نسبت به ELLs همگی از عوامل موفقیت این دانش آموزان هستند. روشهای متعددی برای آموزش مؤثر به ELLها پیشنهاد شده است، از جمله ادغام فرهنگهای خانگی آنها در کلاس، مشارکت دادن آنها در آموزشهای حوزه محتوایی مناسب با زبان در مراحل اولیه، و ادغام ادبیات در برنامههای یادگیری آنها.
اصطلاح “آموزنده زبان انگلیسی” برای اولین بار توسط مارک لاسل-پیترسون و شارلین ریورا در مطالعه سال 1994 استفاده شد. او دانشآموزان ELL را به عنوان دانشآموزانی تعریف کرد که زبان اصلی آنها انگلیسی نیست، که شامل سطوح محدود و بالاتر مهارت زبان میشود. اصطلاح ELL تاکید می کند که دانش آموزان در حال تسلط بر زبان دیگری هستند، چیزی که بسیاری از دانش آموزان تک زبانه در مدارس آمریکا ممکن است هرگز خارج از مهارت محدودی که از الزامات کلاس زبان خارجی به دست می آیند، تلاش نکنند. در اتخاذ این اصطلاح، لاسل-پیترسون و ریورا قیاس هایی با سایر اصطلاحات آموزشی مرسوم ارائه کردند. نویسندگان بر این باور بودند که همانطور که ما به نامزدهای آموزش پیشرفته به عنوان “معلمان دانشجو” به جای “افراد محدود آموزش ماهر” اشاره می کنیم، اصطلاح ELL بر آنچه دانش آموزان می آموزند به جای محدودیت های آنها تأکید می کند.
نوشتن پایان نامه به زبان انگلیسی انجام پایان نامه پروژه های دانشجویی کارشناسی ارشد دکتری آموزش مترجمی زبان و ادبیات فارسی انگلیسی زبانشناسی
از سال 1872، یک قانون آموزش فقط انگلیسی در ایالات متحده وجود داشت. تا سال 1967 بود که این قانون توسط SB53 لغو شد، سیاستی که برای مدارس دولتی کالیفرنیا امضا شد تا به زبانهای دیگر در آموزش اجازه دهند. یک سال بعد، پس از اینکه SB53 مورد حمایت جامعه مهاجر قرار گرفت، قانون آموزش دو زبانه (عنوان هفتم) تصویب شد. در سطح ملی، مدارس دولتی پس از آن بودجه ای برای برنامه هایی که نیازهای آموزشی ELL را برآورده می کردند، فراهم کردند.
اندکی پس از انتشار عنوان هفتم، “شورش مالیات دهندگان” به ثمر نشست و پیشنهاد 13 کالیفرنیا تهیه شد. پیشنهاد کاهش بودجه برای بخشهای بزرگی از مدارس دولتی کالیفرنیا، با حمایت کسانی که پیشرفت مهاجران را تایید نمیکنند، ارائه کرد. در مخالفت با این، مواردی مانند Castaneda v Pickard برای برابری آموزشی و استانداردهای متمرکز بر توسعه دانشآموزان ELL و همچنین یک طرح کلی مناسب برای مناطق مدرسه مبارزه کردند. یک شکست اضافی در کالیفرنیا در سال 1998 رخ داد، زمانی که پیشنهاد 227 تصویب شد و آموزش دو زبانه را دوباره ممنوع کرد. برای مبارزه با این امر، حامیان آموزش و پرورش در منطقه خلیج شروع به افتتاح مدارس فراگیر برای ارتقای پذیرش دانش آموزان ELL کردند.
طیف گسترده ای از مدل های برنامه های مختلف وجود دارد که ممکن است برای ساختار آموزش زبان آموزان انگلیسی (ELLs) استفاده شود. این مدل های برنامه بسته به اهداف برنامه و منابع موجود متفاوت است. برخی از محققین مدل های برنامه را در طیفی از اشکال تک زبانه تر تا اشکال دو زبانه تر توصیف می کنند. برخی دیگر بین مدل های برنامه فقط انگلیسی و مدل های برنامه دو زبانه تمایز قائل می شوند.[8] در یک سمینار توسعه حرفه ای، مربیان در مورد مدل پروتکل مشاهده آموزش پناه گرفته (SIOP) یاد می گیرند، یک مدل خاص از آموزش سرپناه که برای جا دادن زبان آموزان انگلیسی در کلاس های معمولی استفاده می شود. برنامه های سریع به زبان انگلیسی دانش آموزان را تشویق می کند تا در سریع ترین زمان ممکن از انگلیسی استفاده کنند و پشتیبانی کمی از زبان مادری ارائه می دهند. در برنامههای دوزبانه انتقالی، آموزش به زبان مادری دانشآموز آغاز میشود و سپس در مقطع ابتدایی یا راهنمایی به زبان انگلیسی تغییر میکند. در برنامههای دو زبانه (همچنین به عنوان برنامههای دوزبانه یا دو طرفه غوطهوری شناخته میشود)، دانشآموزان به طور همزمان به زبان مادری و انگلیسی خود مسلط میشوند.
نوشتن پایان نامه به زبان انگلیسی انجام پایان نامه پروژه های دانشجویی کارشناسی ارشد دکتری آموزش مترجمی زبان و ادبیات فارسی انگلیسی زبانشناسی
آموزش پنهان رویکرد دیگری است که در آن آموزش زبان و محتوا را در محیط کلاس درس ادغام میکند. مدلهای برنامهای که از آموزش پنهان استفاده میکنند ممکن است به عنوان آموزش مبتنی بر محتوا (CBI) یا یادگیری یکپارچه زبان محتوا (CLIL) نیز شناخته شوند. برنامه های “فشار” در مقابل برنامه های “کشش“. دو مدل خاص از آموزش عبارتند از برنامه push-in و برنامه pull-out. برنامه فشاری شامل معلم انگلیسی است که برای کمک به زبان آموز انگلیسی وارد کلاس می شود. مزیت این روش این است که دانش آموزان در کلاس درس با همتایان انگلیسی زبان بومی خود یکپارچه می مانند. این روش دانشآموزان ELL را جدا یا جدا نمیکند. با این حال، این روش می تواند چالش هایی را در تدریس مشترک ایجاد کند، زیرا مربیان باید با یکدیگر همکاری کنند تا در کلاس درس همکاری کنند.
در مدارسی که از شیوه تدریس فشاری استفاده میکنند، مربیان در مورد اینکه آیا دانشآموزان ELL باید تشویق شوند یا مجاز به شرکت در کلاسهای زبان خارجی اضافی، مانند فرانسوی، اختلاف نظر دارند. برخی از مربیان استدلال می کنند که یادگیری یک زبان اضافی دیگر در حین یادگیری انگلیسی ممکن است برای ELL ها بسیار چالش برانگیز باشد، یا اینکه ELL ها باید قبل از تلاش برای زبان های بیشتر روی مهارت انگلیسی خود تمرکز کنند. سایر مربیان اصرار دارند که کلاسهای زبان خارجی تنها کلاسهایی هستند که دانشآموزان ELL را در زمین بازی برابر با همسالان خود قرار میدهند، و علاوه بر این، تحقیقات ممکن است نشان دهد که دانشآموزان ELL در کلاسهای زبان خارجی بهتر از همسالان خود عمل میکنند.
نوشتن پایان نامه به زبان انگلیسی انجام پایان نامه پروژه های دانشجویی کارشناسی ارشد دکتری آموزش مترجمی زبان و ادبیات فارسی انگلیسی زبانشناسی
برنامه Push-out مستلزم یادگیری دانش آموز ELL در یک کلاس درس جداگانه با معلم انگلیسی است. مزیت چنین روشی این است که دانش آموزان ELL آموزش فردی و متمرکز دریافت می کنند. متأسفانه، این روش میتواند دانشآموزان ELL را از بقیه همسالان خود منزوی کند، و آنها را احساس کنند که از جامعه کنار گذاشته شدهاند.[14] تمرینات آموزشی در یک مطالعه پنج هفته ای توسط J. Huang، تحقیقات نشان داد که “به نظر می رسد آموزش در کلاس نقش مهمی در ادغام توسعه مهارت های زبانی و یادگیری محتوای آکادمیک دارد.” این مطالعه همچنین تأکید کرد که «دانشآموزان مهارتهای زبانی/سوادآموزی و دانش علمی را دست به دست هم میدهند، زیرا نقشهای ارتباطی و اجتماعی مختلف را در فعالیتهای زبانی با برنامهریزی دقیق به عهده میگیرند». توسعه زبان آنها بین پیش نویس ها و همچنین بر اساس دانش موجود آنها از محتوای علمی است. تصویری از تئوری لو ویگوتسکی در مورد منطقه توسعه نزدیک (ZPD). حلقه مرکزی نشان دهنده وظایفی است که یک زبان آموز می تواند به تنهایی انجام دهد. حلقه میانی نشان دهنده وظایفی است که یک زبان آموز می تواند با راهنمایی متخصص انجام دهد، اما نه بدون آن (ZPD). و حلقه بیرونی نشان دهنده وظایفی است که یادگیرنده هنوز نمی تواند انجام دهد، حتی با راهنمایی متخصص. داربست نظریه داربست در سال 1976 توسط جروم برونر، دیوید وود و گیل راس ارائه شد.
نوشتن پایان نامه به زبان انگلیسی انجام پایان نامه پروژه های دانشجویی کارشناسی ارشد دکتری آموزش مترجمی زبان و ادبیات فارسی انگلیسی زبانشناسی
برونر منطقه نظریه رشد پروگزیمال لو ویگوتسکی را با رشد کودک تطبیق می دهد. در زمینه کمک به دانشآموزان ELL، داربست به عنوان راهی برای ارائه حمایت بیشتر از دانشآموزان ELL در ابتدا از طریق استراتژیها و رویکردهای اضافی در نظر گرفته میشود که با کسب استقلال و مهارت دانشآموز به تدریج حذف میشوند. راهبردهای مختلف داربست عبارتند از مرتبط کردن واژگان انگلیسی به تصاویر، بازگشت به دانش قبلی دانش آموز، پیش آموزش واژگان دشوار قبل از تخصیص مطالب خواندنی که در آنها ظاهر می شوند، و تشویق به سؤالات دانش آموزان، خواه مربوط به محتوا باشد یا برای اطمینان از درک مطلب. همه این حوزههای حمایتی اضافی باید به تدریج حذف شوند تا دانشآموزان مستقلتر شوند، حتی اگر دیگر به برخی از این انجمنها نیاز نداشته باشند یا خودشان به دنبال آن باشند.
درجه بندی بر اساس نیروی کار
در کار Asao Inoue “قراردادهای درجه بندی مبتنی بر کار”، او جایگزینی برای روش های سنتی ارزشیابی مبتنی بر محتوا یا کیفیت در کلاس های درس نوشتاری پیشنهاد می کند.[17] Inoue طرح کلاس درس ابتکاری خود را ترسیم می کند، که نمرات را بر اساس استانداردهای تعیین شده برای میزان کار در هر تکلیف از طریق روش های کمی مانند شمارش کلمات اختصاص می دهد. نمرات بالا توسط دانش آموزانی که بالاتر از شرایط پایه هستند، کسب می کنند، که دانش آموزان “B” را در مقیاس درجه بندی A-F کسب می کنند. هدف طراحی Inoue این است که دانشآموزان برای تلاشهایشان به جای بازدارندگی پاداش دریافت میکنند، و دانشآموزانی که به طور سنتی در کیفیت نمره ضعیفی کسب میکنند (مانند دانشآموزان ELL) به همان اندازه قادر به دریافت نمره مشخصی مانند سایر دانشآموزان هستند، علیرغم هرگونه عقبنشینی آموزشی. یا چالش هایی که تحمل می کنند. یکی از جنبه های منحصر به فرد طراحی درجه بندی مبتنی بر کار این است که دانش آموزان به عنوان یک کلاس برای تصمیم گیری در مورد شرایط شرایط مقیاس های درجه بندی با یکدیگر همکاری می کنند. به این ترتیب، صدای همه دانشآموزان شنیده میشود و هنگام ایجاد روشی برای ارزیابی کارشان در نظر گرفته میشود.
مشکلات بالقوه ای که ELL ها با آن مواجه هستند
نوشتن پایان نامه به زبان انگلیسی انجام پایان نامه پروژه های دانشجویی کارشناسی ارشد دکتری آموزش مترجمی زبان و ادبیات فارسی انگلیسی زبانشناسی
سوگیری های ارزیابی
جورج دبلیو بوش در حال امضای قانون هیچ کودکی پشت سر نمی ماند.
قانون هر دانش آموز موفق یا ESSA که در سال 2015 تصویب شد، جایگزین قانون هیچ کودکی پشت سر گذاشته نشد (NCLB) شد، همچنین تمام دانش آموزان ELL که در مدارس دولتی از کلاس های K-12 تحصیل می کنند را ملزم می کند در حوزه های زبانی متعددی مانند گوش دادن، خواندن، نوشتن و صحبت کردن ارزیابی شوند. [18] تحقیقات کنونی در این زمینه نشان میدهد که ارزیابیهای داده شده به ELLs از نظر فرهنگی و زبانی برای آزمایش قابل اعتماد نامناسب هستند.[19] ارزیابیها کارنامه زبانی دانشآموزان و آنچه را که در زبان اول میدانند در نظر نمیگیرد. بنابراین، نتایج ارزیابی مبتنی بر محتوا ممکن است با موانع زبانی مخدوش شود، زیرا آنها نه تنها در معرض مطالب جدید قرار میگیرند، بلکه این مطالب جدید را به زبانی یاد میگیرند که ممکن است هنوز در آن مهارت کسب کنند.
نوشتن پایان نامه به زبان انگلیسی انجام پایان نامه پروژه های دانشجویی کارشناسی ارشد دکتری آموزش مترجمی زبان و ادبیات فارسی انگلیسی زبانشناسی
تعصبات و آموزش معلمان
نگرش مربیان نقش اصلی را در کلاس درس ESL بازی می کند. برآوردها حاکی از آن است که تقریباً 45 درصد از معلمان در آمریکا دانشآموزان ELL را در کلاسهای خود دارند؛ [22] با این حال، غیرمعمول نیست که معلمان درک منفی از دانشآموزان ELL در کلاسهای خود داشته باشند. این ادراکات منفی با سوگیری که دانش آموزان ELL به اندازه کافی تلاش نمی کنند یا اینکه آنها شخصاً در مانع زبانی خود مقصر هستند، ایجاد می شود.[23] تحقیقات نشان میدهد که نگرشهای منفی معلمان ممکن است ناشی از کمبود زمان برای رسیدگی به نیازهای کلاس دانشآموز ELL باشد، افزایش بار کاری معلم هنگام کار با دانشآموزان ELL در کلاسهای معمولی، و احساس شخصی نارسایی حرفهای برای کار با ELL. دانش آموزان. تحقیقات نشان می دهد که تنها 12% از معلمان K-12 در ایالات متحده آموزش کار با دانش آموزان ELL را دارند.
این نگرش ها همچنین می تواند منجر به سوگیری در نحوه ارزیابی و ارزیابی دانش آموزان شود. دانشآموزان ELL تمایل دارند مهارتهای تحصیلی دانشآموزان ELL را نسبت به همتایان مسلط انگلیسی دست کم بگیرند یا کمتر ارزیابی کنند، این میتواند بر رشد تحصیلی، طبقهبندی مجدد ELL به زبان انگلیسی مسلط، و حتی ارجاع به خدمات آموزشی ویژه تأثیر بگذارد.[28] برخی از محققان بیان میکنند که آموزشها یا آموزشهای چندفرهنگی بیشتر برای معلمان میتواند به تغییر این سوگیریها کمک کند، همراه با تعداد بیشتری از معلمان رنگینپوست که نماینده دانشآموزانشان هستند، میتوانند با تعصبات کمتری کمک کنند و منجر به ارزیابی بهتر ELLs شوند.[30] معلمان همچنین می توانند از مسائلی که ELL ها با آن مواجه هستند و نحوه توسعه زبان و مسائل مربوط به توسعه زبان بیشتر آگاه شوند.
فرهنگ
مطالعهای برای بررسی آموزش ضد نژادپرستی در کلاسهای عمدتاً سفیدپوست در مقابل کلاسهای عمدتاً مکزیکی به این نتیجه رسید که دانشآموزان مکزیکی سطح ابتدایی درک محکمتری بر نابرابریهای فرهنگی داشتند. بر اساس یافتهها، بلوغ اجتماعی و فرهنگی دانشجویان مکزیکی نتیجه مستقیم مواجهه با نابرابریها است. مطالعه دیگری بر روی معلمان کلاس اول قفقازی و دانش آموزان ELL آنها نشان دهنده سوگیری هایی است که در نهایت بر تمایل دانش آموزان برای یادگیری تأثیر می گذارد. ترکیبی از اطلاعات نادرست، کلیشهها و رزروهای فردی میتواند درک معلمان را هنگام کار با انگلیسیزبانهای متفاوت از نظر فرهنگی یا غیر بومی تغییر دهد. همانطور که در بالا ذکر شد، معلمان در موقعیتی قرار میگیرند که گاهی اوقات بدون آموزش لازم، به دانشآموزان انگلیسی آموزش دهند. از یک مطالعه دانشگاه والدن، تعداد انگشت شماری از معلمان در یک مدرسه ابتدایی ابراز داشتند که انرژی، آموزش یا زمان لازم برای اجرای این دانش آموزان را ندارند.
نوشتن پایان نامه به زبان انگلیسی انجام پایان نامه پروژه های دانشجویی کارشناسی ارشد دکتری آموزش مترجمی زبان و ادبیات فارسی انگلیسی زبانشناسی
یک معلم ESL، در مطالعهای به نام «از دست دادن غریبگی برای میانجیگری آموزش زبان انگلیسی»، «فرهنگ را به جشنها و اعیاد مذهبی مرتبط میکند و این ادغام دانشآموزان را دعوت میکند تا دانش خود را به اشتراک بگذارند».[33] این امر دانشآموزان را تشویق میکند تا در مورد پیشینهها و سنتهای فرهنگی خود صحبت کنند. «معلمینی که دانشآموزان CLD را تشویق میکنند تا پیوندهای فرهنگی یا قومی خود را حفظ کنند، موفقیت شخصی و تحصیلی آنها را ارتقا میدهند.»[34]: 90 دانشآموزان نباید احساس کنند که باید هویت خود را در کلاس درس از دست بدهند، بلکه باید از هر دو دانش خود آگاهی کسب کنند. فرهنگ و دنیای اطراف آنها ثابت شده است که آوردن فرهنگ به کلاس درس ESL مفید است تا دانش آموزان در مدرسه و زندگی خود احساس ارزشمندی کنند. به طور مشابه، به اشتراک گذاشتن یک پیشینه فرهنگی متفاوت می تواند برای دانش آموزان دیگر در کلاس درس که ممکن است بلوغ فرهنگی یا هویت دوگانه ای را که این دانش آموزان قادر به روشن کردن آن نیستند، نداشته باشند، مفید باشد.
نوشتن پایان نامه به زبان انگلیسی انجام پایان نامه پروژه های دانشجویی کارشناسی ارشد دکتری آموزش مترجمی زبان و ادبیات فارسی انگلیسی زبانشناسی
دلیل دیگری که ممکن است یک دانشآموز ESL برای پیوستن به بحثها و شرکت در کلاس با مشکل مواجه شود را میتوان به این موضوع نسبت داد که آیا آنها از فرهنگی آمدهاند که در آن صحبت کردن با یک شخصیت معتبر (مانند یک معلم یا یک استاد) دلسرد میشود. این باعث می شود کلاس هایی که بر اساس مشارکت درجه بندی می شوند برای این دانش آموزان چالش برانگیز باشد. راهبردهایی که میتوانند این ناراحتی یا درک نادرست انتظارات را کاهش دهند، شامل ارائه نظرسنجی یا درخواستهای نوشتاری تأملآمیز است که پس از کلاس جمعآوری میشوند، پرس و جو در مورد زمینههای آموزشی و فرهنگی دانشآموز و تجربیات یادگیری گذشته. صرف نظر از میزان آموزش یک مربی برای آموزش به دانش آموزان ELL، آماده بودن برای یادگیری در مورد آنها به عنوان یک فرد به جای بخشی از یک گروه بزرگتر و تلاش برای تطبیق و شخصی سازی تجربه یادگیری آنها می تواند به موفقیت کلی دانش آموز کمک کند.
در خارج از کلاس، دانشآموزان ELL نیز از نظر نهادی به حاشیه رانده میشوند. آنها اغلب بر سر میزهای ناهار جداگانه می نشینند و در مجامع مدرسه کمتر شناخته می شوند.
نوشتن پایان نامه به زبان انگلیسی انجام پایان نامه پروژه های دانشجویی کارشناسی ارشد دکتری آموزش مترجمی زبان و ادبیات فارسی انگلیسی زبانشناسی
درخواست ها و انتظارات
جدای از شکاف های زبانی، تطبیق با انتظارات، ژانرهای نوشتاری و درخواست های دانشمندان آمریکایی، همگی می توانند با تجربیات آکادمیک یک فرد ELL از کشورشان متناقض باشند. نمونهای از این موضوع این است که چگونه درخواستهای نوشتاری آمریکایی چندین صفحه طولانی، با جزئیات و مثالهای گسترده دارند. بسیاری از ELLهای دانشگاهی ممکن است تحت تأثیر همه اطلاعات اضافی قرار بگیرند و گیج شوند، و رمزگشایی تمام بخشهای مختلفی را که نوشته آنها باید به آنها رسیدگی کند دشوار میکند. مثال دیگر در این است که چگونه دانشجویان کشورهای دیگر ممکن است با به اشتراک گذاشتن نظرات خود [35] یا انتقاد از دولت به هر شکلی، [36] ناآشنا باشند، حتی اگر این لازمه یک مقاله یا یک سخنرانی باشد. طبق نظرسنجی لین (2015)، “بسیاری از دانشجویان ELL نشان دادند که در تنظیم شیوه نوشتن به زبان اول خود با الگوهای فکری آمریکایی مشکل داشتند. دانشآموزان هنوز به زبان اول خود فکر میکردند و از الگوهای بلاغی زبان اول خود برای نوشتن مقالههای انگلیسی استفاده میکردند… از آنجایی که الگوها یا سبکهای نوشتن نه تنها از نظر شناختی بلکه از نظر فرهنگی نیز تعبیه شدهاند، بسیاری از نویسندگان ELL در این مطالعه دریافتند که برای نوشتن مقاله زمان زیادی میبرد. هنگام برقراری ارتباط از طریق مکتوب انگلیسی، خود را با الگوهای فکری متفاوت وفق دهید.
نوشتن پایان نامه به زبان انگلیسی انجام پایان نامه پروژه های دانشجویی کارشناسی ارشد دکتری آموزش مترجمی زبان و ادبیات فارسی انگلیسی زبانشناسی
استفاده زیاد از زبان مادری
اکثر ELL ها بیشتر اوقات به جای تمرین زبان جدید خود از زبان مادری خود استفاده می کنند و این پیشرفتی را که قبلاً انجام داده بود عقب می اندازد.
ELL های دارای معلولیت
از 5 میلیون دانش آموز ELL در سال تحصیلی 2019-2020، 15.3 درصد از این افراد یا 766600 نفر دارای معلولیت شناسایی شدند و واجد شرایط دریافت خدمات آموزش ویژه شدند. ELLهای دارای معلولیت مسیر یکسانی را برای دریافت خدمات برای آموزش ویژه دنبال میکنند: افرادی که با دانشآموز کار میکنند مبارزه تحصیلی را مشاهده میکنند، دانشآموز برای مداخله و/یا ارزیابی به تیمی از متخصصان ارجاع داده میشود، در صورت یافتن ناتوانی، آنها قرار داده میشوند. در برنامه های آموزشی ویژه برای حمایت.
محققان دریافتهاند که در دانشآموزان ELL که در آموزش ویژه شناسایی میشوند، نامتناسب وجود دارد. در جایی که دانشآموزان ELL میتوانند واجد شرایط خدمات آموزش ویژه باشند، اما واقعاً معلولیت ندارند، میتوان بیش از حد حضور داشت، یا در مواردی که معلولیت وجود دارد، دانشآموز ELL واجد شرایط لازم برای آموزش ویژه نیست، زیرا به عنوان یک پیشرفت زبان تلقی میشود. موضوع مرتبط.
بیشتر دانشآموزان ELL تحت دستههای ناتوانی یادگیری خاص یا اختلال عاطفی واجد شرایط هستند. طبق WIDA، ایالت هایی که دارای بالاترین شناسایی ELL های دارای معلولیت هستند، دسته ناتوانی یادگیری خاص بالاترین رده برای صلاحیت آموزش ویژه است. برای تفکیک نقشه دقیق بر اساس ایالت در درصدهای ELLهای شناسایی شده در این دسته، به برگه اطلاعات WIDA Focus On: ELLs با اختلالات یادگیری خاص مراجعه کنید. غنی سازی محیط کلاس درس برای حفظ محیطی که هم برای معلم و هم برای دانشآموز مفید باشد، فرهنگ، ادبیات و سایر رشتهها باید به طور سیستماتیک در آموزش ادغام شوند. به تعویق انداختن آموزش حوزه محتوا تا زمانی که دانشآموزان CLD مهارتهای زبانی آکادمیک را کسب کنند، شکاف پیشرفت زبانی بین زبانآموزان و همسالان بومی-انگلیسی زبان آنها را پر میکند.[34]: 173 در ارتباط با فرهنگ، معلمان باید آن را در درس ادغام کنند تا دانش آموزان به جای طرد شدن، احساس قدردانی و احساس ارزشمندی داشته باشند. هنگام کار با زبان آموزان انگلیسی، پیشنهاد می شود که معلمان سعی کنند پیشینه فرهنگی دانش آموزان خود را در رابطه با آموزش درک کنند. آنچه ممکن است در انگلیسی نادرست باشد، ممکن است در زبان مادری فرد صحیح باشد.
نوشتن پایان نامه به زبان انگلیسی انجام پایان نامه پروژه های دانشجویی کارشناسی ارشد دکتری آموزش مترجمی زبان و ادبیات فارسی انگلیسی زبانشناسی
در این صورت، دانشآموز میتواند اطلاعات را از زبان اول خود به زبان دوم منتقل کند. «خواندن متونی که با علایق زبانآموز و مهارت انگلیسی مطابقت دارند، ورودی زبانی قابلتوجهی را در اختیار زبانآموزان قرار میدهد – فرصتی برای یادگیری واژگان جدید در زمینه و دیدن نحو زبان.» ادبیات. دانشآموزان همچنین میتوانند انگیزه نوشتن را توسط معلمان به دست آورند که به آنها اجازه میدهد در مورد موضوعات مرتبط فرهنگی بنویسند که به دانشآموزان اجازه میدهد از کجا آمدهاند و جنبههایی از فرهنگ خود را بیان کنند. به فراگیران میدهد و مهارتهای فکری بالاتری را در سراسر حوزهها ایجاد میکند. معرفی زبان در زمینه های دیگر نه تنها بر یادگیری زبان دوم، بلکه استفاده از آن زبان به عنوان وسیله ای برای یادگیری ریاضیات، علوم، مطالعات اجتماعی یا سایر موضوعات دانشگاهی تمرکز دارد.[45] این رویکردهای متفاوت به آگاهی دانشجویان ELL کمک می کند “که انگلیسی فقط یک موضوع مورد علاقه دانشگاهی نیست و نه صرفاً کلیدی برای قبولی در امتحان است؛ در عوض، انگلیسی به وسیله ای واقعی برای تعامل و به اشتراک گذاری بین مردم تبدیل می شود”. بنابراین، دانش آموزان قادر خواهند بود در سراسر برنامه درسی ارتباط برقرار کنند، مهارت های سطح بالاتری کسب کنند و در زندگی روزمره خود موفق باشند. استراتژی هایی برای حمایت از زبان آموزان انگلیسی در کلاس درس و فراتر از آن اجازه دادن به دانش آموزان برای ترجمه یا جایگزینی بین انگلیسی و زبان مادری خود یک استراتژی ضروری برای زبان آموزان انگلیسی است.
نوشتن پایان نامه به زبان انگلیسی انجام پایان نامه پروژه های دانشجویی کارشناسی ارشد دکتری آموزش مترجمی زبان و ادبیات فارسی انگلیسی زبانشناسی
در کلاس درس، زبان آموزان انگلیسی معمولاً وقتی از آنها خواسته می شود که صحبت کنند، احساس ترس می کنند، بنابراین وقتی به دانش آموزان اجازه داده می شود از زبان اول خود برای کمک به تولید زبان دوم خود استفاده کنند، مقداری از اضطرابی که ممکن است رخ دهد کاهش می دهد. اغلب اوقات در کلاس، معلمان از دانشآموزان میخواهند که ایدههای پیچیدهای را با هم در میان بگذارند و ترجمه زبان به دانشآموزان در انجام این کار کمک میکند. در این مورد، معلمان آنقدر نگران خروجی زبان خود نیستند، بلکه نگران این هستند که بتوانند ایده های خود را به اشتراک بگذارند.
با اجازه دادن به دانشآموزان برای ترجمه زبان در کلاس، به دانشآموزان اجازه میدهد تا ایدههای خود را در یک موقعیت خروجی با خطر کمتر (کاربرگها) پردازش و انتقال دهند که میتواند منجر به موقعیتهای خروجی پرخطر (مقالات و پروژهها) شود.[48] وقتی صحبت از نوشتن می شود، باید بازخوردهای ثابت و متنوعی ارائه شود. این می تواند در مورد نحو یا ساختار جمله باشد، که بازخورد می تواند در یک روبریک ارائه شود.[49] مدلسازی نوشتار مؤثر نیز یک راهبرد ضروری است که میتواند با آواز کردن استدلال آنها برای انتخاب در واژگان، ساختار جمله و حتی هدف نوشتن انجام شود. معلمان باید مراحل نوشتن را به بخش های قابل مدیریت برای زبان آموزان انگلیسی تقسیم کنند.
نوشتن پایان نامه به زبان انگلیسی انجام پایان نامه پروژه های دانشجویی کارشناسی ارشد دکتری آموزش مترجمی زبان و ادبیات فارسی انگلیسی زبانشناسی
ترکیب فناوری یکی از راهبردها برای حمایت از زبان آموزان انگلیسی در کلاس درس است. اینترنت این امکان را برای دانشآموزان فراهم میکند که فیلمهای فعالیتها، رویدادها و مکانهای سراسر جهان را بهطور آنی مشاهده کنند. مشاهده این فعالیتها میتواند به زبانآموزان انگلیسی کمک کند تا درکی از مفاهیم جدید ایجاد کنند و در عین حال طرحوارههای مرتبط با موضوع (دانش پیشزمینه) را ایجاد کنند.[50] آشنا کردن دانشآموزان با سواد رسانهای و مطالب در دسترس نیز میتواند به آنها در تلاشهای آکادمیک آینده آنها کمک کند و مهارتهای پژوهشی را زودتر ایجاد کنند. این همچنین می تواند به دانش آموزان از نظر بصری نیز کمک کند. برای زبان آموزان انگلیسی، گوش دادن همیشه می تواند بسیار سخت باشد، بنابراین معلمان باید تا آنجا که می توانند برای حمایت از دانش آموزان، موارد بصری را اضافه کنند.[51] فناوری به معلمان این امکان را می دهد که این کار را انجام دهند زیرا هنگام یادگیری مفاهیم جدید می توان تصاویر و همچنین متن را روی صفحه نمایش داد. یادگیری تجربی استراتژی دیگری برای حمایت از دانش آموزان ELL است. معلم می تواند فرصت هایی را برای زبان آموزان انگلیسی فراهم کند تا واژگان را به دست آورند و دانش خود را از طریق یادگیری عملی ایجاد کنند.[52] این میتواند شامل فعالیتهایی مانند آزمایشهای علمی و پروژههای هنری باشد، که راههای لمسی هستند که دانشآموزان را تشویق میکنند تا راهحلهایی برای مسائل یا وظایف پیشنهادی ایجاد کنند. راهبردی که نیازمند مشارکت بیشتر مربیان است، حمایت از دانشآموزان خارج از محیط مدرسه است. برای پاسخ به کمبودهای سیستم مدارس دولتی، مربیان و فعالان دانش آموزی فضاهایی ایجاد کرده اند که برای ارتقای ELL و خانواده هایشان کار می کند. این فضاها که به عنوان مشارکت خانواده-مدرسه-جامعه نامگذاری شده اند، از طریق تشویق مشارکت و رسیدگی به نیازهای خارج از مدرسه به دنبال پاسخگویی فرهنگی و زبانی بوده اند. این تفسیری از رشد از طریق هنر و پیوند اجتماعی است که به منظور رشد دانشآموزان است.
آینده زبان آموزان انگلیسی در حالی که پیشرفت های متعددی در حقوق و استراتژی ها و حمایت های ارائه شده در ایالات متحده و کانادا برای دانش آموزان یادگیری زبان انگلیسی صورت گرفته است، هنوز کار زیادی برای انجام دادن وجود دارد. علیرغم اینکه دانشجویان بین المللی (که غالباً اکثر دانشجویان ELL در آموزش عالی را تشکیل می دهند، علاوه بر مهاجران) به عنوان منابع سود و افزایش آمار تنوع دانشگاهی آنها جستجو می شوند، همیشه بودجه و منابع اضافی برای حمایت از این دانشجویان وجود ندارد. در موسسات مربوطه خود با تلاشهایی مانند پیشنهاد اخراج دانشجویان بینالمللی توسط دونالد جی. ترامپ، رئیسجمهور ایالات متحده، در نتیجه همهگیری کووید-19 در سال 2020، و بحثهای جاری مبنی بر ادامه حمایت از مسیرهای شهروندی و دستاوردهای فرزندان مهاجران غیرقانونی، مانند DACA، وجود دارد. هنوز هم موانع بسیاری برای این گروه از دانش آموزان وجود دارد. پذیرش آموزشهای کلاس درس از نظر اجتماعی عادلانه مانند آنچه توسط آسائو اینوئه پیشنهاد شده است، و بررسی مجدد امتیازات ذاتی وجود “انگلیسی استاندارد آکادمیک”، گامهای کنونی به سوی مسیری از شمول و مدارا برای این گروه از دانشآموزان در هر دو است. K-12 و آموزش عالی
انجام پایان نامه ادبیات انگلیسی
انجام پایان نامه ارشد ادبیات فارسی
انجام پایان نامه ارشد برق قدرت
انجام پایان نامه ارشد برق مخابرات
انجام پایان نامه ارشد برنامه ریزی شهری
انجام پایان نامه ارشد روانشناسی عمومی
انجام پایان نامه ارشد شبکه های کامپیوتری
انجام پایان نامه ارشد طراحی شهری
انجام پایان نامه ارشد طراحی صنعتی
انجام پایان نامه ارشد عمران زلزله
انجام پایان نامه ارشد عمران مدیریت ساخت
انجام پایان نامه ارشد کامپیوتر
انجام پایان نامه ارشد مدیریت ساخت
انجام پایان نامه ارشد مدیریت صنعتی
انجام پایان نامه ارشد مکانیک تبدیل انرژی
انجام پایان نامه ارشد مکانیک طراحی کاربردی
انجام پایان نامه ارشد منابع طبیعی
انجام پایان نامه ارشد مهندسی شیمی
انجام پایان نامه ارشد مهندسی صنایع
انجام پایان نامه ارشد مهندسی کامپیوتر
انجام پایان نامه الهیات و معارف اسلامی
انجام پایان نامه بیوانفورماتیک
انجام پایان نامه پروپوزال مقاله
انجام پایان نامه تجارت الکترونیک
انجام پایان نامه حسابداری اصفهان
انجام پایان نامه حقوق بین الملل
انجام پایان نامه حقوق تجارت بین الملل
انجام پایان نامه حقوق مالکیت فکری
انجام پایان نامه دکتری ادبیات فارسی
انجام پایان نامه دکتری برق الکترونیک
انجام پایان نامه دکتری برق قدرت
انجام پایان نامه دکتری جامعه شناسی
انجام پایان نامه دکتری صنایع غذایی
انجام پایان نامه دکتری کامپیوتر
انجام پایان نامه دکتری مهندسی شیمی
انجام پایان نامه دکتری مهندسی صنایع
انجام پایان نامه رشته دامپزشکی
انجام پایان نامه رشته مهندسی صنایع
انجام پایان نامه روانشناسی بالینی
انجام پایان نامه روانشناسی تربیتی
انجام پایان نامه سازه های دریایی
انجام پایان نامه سازه های هیدرولیکی
انجام پایان نامه شیمی آلی تجزیه
انجام پایان نامه علوم قرآن و حدیث
انجام پایان نامه عمران در اصفهان
انجام پایان نامه عمران در شیراز
انجام پایان نامه فناوری اطلاعات
انجام پایان نامه فیزیولوژی ورزشی
انجام پایان نامه کارشناسی ارشد
انجام پایان نامه کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی
انجام پایان نامه کارشناسی ارشد با قیمت مناسب
انجام پایان نامه کارشناسی ارشد برق
انجام پایان نامه کارشناسی ارشد جغرافیای سیاسی
انجام پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری
انجام پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی
انجام پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی
انجام پایان نامه کارشناسی ارشد زبانشناسی
انجام پایان نامه کارشناسی ارشد صنایع
انجام پایان نامه کارشناسی ارشد صنایع غذایی
انجام پایان نامه کارشناسی ارشد کامپیوتر
انجام پایان نامه کارشناسی ارشد کامپیوتر نرم افزار
انجام پایان نامه کارشناسی ارشد مترجمی زبان انگلیسی
انجام پایان نامه کارشناسی ارشد مکانیک در اصفهان
انجام پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی صنایع
انجام پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر
انجام پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی مواد
انجام پایان نامه کارشناسی روانشناسی
انجام پایان نامه کارشناسی کامپیوتر
انجام پایان نامه کارشناسی مکانیک
انجام پایان نامه کارشناسی مهندسی صنایع
انجام پایان نامه کامپیوتر در شیراز
انجام پایان نامه مدیریت فناوری اطلاعات
انجام پایان نامه مهندسی مکانیک
انجام پایان نامه و مقاله پروژه
انجام پروپوزال و پایان نامه کارشناسی ارشد
انجام پروژه با نرم افزار ونسیم
انجام پروژه برق الکترونیک قدرت
انجام پروژه برنامه نویسی دانشجویی
انجام پروژه به جای خدمت سربازی
انجام پروژه پردازش تصویر با پایتون
انجام پروژه پردازش تصویر با متلب
انجام پروژه تحلیل پوششی داده ها
انجام پروژه جایگزین خدمت سربازی
انجام پروژه های اتوماسیون صنعتی
انجام پروژه های دانشجویی اصفهان
انجام پروژه های دانشجویی الکترونیک
انجام پروژه های دانشجویی حسابداری
انجام پروژه های دانشجویی در شیراز
انجام پروژه های دانشجویی زبان انگلیسی
انجام پروژه های دانشجویی زیست شناسی
انجام پروژه های دانشجویی صنایع غذایی
انجام پروژه های دانشجویی عمران
انجام پروژه های دانشجویی کامپیوتر
انجام پروژه و پایان نامه دانشجویی
انجام تحلیل فصل چهارم پایان نامه
انجام کارهای آماری پایان نامه روانشناسی
انجام سمینار كارشناسی ارشد برق
انجام سمینار کارشناسی ارشد کامپیوتر
انجام سمینار كارشناسی ارشد عمران
انجام پایان نامه ارشد فقه و حقوق
انجام پایان نامه و پروژه های دانشجویی
قیمت نوشتن مقاله از پایان نامه
موسسه پایان نامه نویسی در شیراز
بهترین موسسه انجام پایان نامه دکتری
انجام سمینار کارشناسی ارشد مهندسی نفت
بهترین موسسه انجام پایان نامه ارشد
موسسه نوشتن پایان نامه کارشناسی ارشد
انجام پایان نامه دکتری عمران سازه
انجام شبیه سازی مقالات برق قدرت
انجام شبیه سازی دینامیک مولکولی
انجام پروژه اجزا محدود با متلب
آموزش گام به گام نوشتن پایان نامه
انجام پروژه آب و فاضلاب دانشجویی
انجام پروژه های دانشجویی مکانیک
انجام پروژه های دانشجویی روانشناسی
انجام پروژه های دانشجویی شهرسازی
انجام پروژه های دانشجویی برنامه ریزی شهری
انجام پروژه های دانشجویی مهندسی صنایع
انجام پروژه های دانشجویی مهندسی شیمی
انجام پروژه های دانشجویی مهندسی مواد
انجام پروژه های دانشجویی مهندسی نفت
انجام پروژه های دانشجویی مهندسی پلیمر
انجام پروژه های دانشجویی مهندسی آب
انجام پروژه های دانشجویی مهندسی عمران
انجام پروژه های دانشجویی مهندسی برق
انجام پروژه های دانشجویی مهندسی مکانیک
انجام پروژه های دانشجویی فناوری اطلاعات
انجام پروژه متلب مهندسی برق کنترل
انجام پایان نامه کارشناسی ارشد راه و ترابری
انجام پایان نامه ارشد عمران راه
انجام پایان نامه کارشناسی ارشد سنجش از دور
انجام پایان نامه ارشد نقشه برداری
انجام پایان نامه کارشناسی ارشد اصفهان
انجام پایان نامه کارشناسی ارشد حقوق عمومی
انجام پایان نامه کارشناسی ارشد تبدیل انرژی
انجام پروژه بهینه سازی با متلب
شبیه سازی سیستم های کنترل در متلب
شبیه سازی سیستم های غیرخطی در متلب
مقالات شبیه سازی شده برق کنترل
انجام پروژه دانشجویی شبیه سازی با arena
انجام پروژه های دانشجویی نقشه برداری
انجام پروژه برنامه نویسی در اصفهان
انجام پروژه مهندسی آب و فاضلاب
انجام پروژه های دانشجویی فیزیک
انجام پروژه های دانشجویی پاورپوینت
انجام پروژه برنامه نویسی اندروید
انجام پروژه برنامه نویسی پایتون
انجام پایان نامه دکتری مهندسی پزشکی
انجام پایان نامه دکتری مدیریت صنعتی
شرایط چاپ مقاله در مجلات خارجی
آموزش گام به گام نوشتن مقاله مروری
پایان نامه عمران گرایش مدیریت ساخت
انجام تضمینی پایان نامه اصفهان
انجام پایان نامه حقوق محیط زیست
انجام پایان نامه روابط بین الملل
انجام پایان نامه ارشد علوم سیاسی
انجام پایان نامه ارشد علوم پایه
انجام پایان نامه دکتری علوم تربیتی
انجام پایان نامه ارشد حمل و نقل
انجام پایان نامه کارشناسی ارشد زلزله
انجام پایان نامه کارشناسی ارشد برق قدرت
انجام پایان نامه دکتری الکترونیک
انجام پایان نامه کارشناسی ارشد الکترونیک
انجام پایان نامه ارشد تجارت الکترونیک
انجام سمینار کارشناسی ارشد عمران
انجام پایان نامه مهندسی هسته ای
انجام پایان نامه مهندسی هوافضا
انجام پایان نامه مهندسی شهرسازی
انجام پایان نامه مهندسی برق کنترل
انجام پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی شیمی
انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی
انجام پروژه یادگیری ماشین با پایتون
انجام پروژه دانشجویی یادگیری ماشین
انجام پروژه یادگیری عمیق در پایتون
انجام پروژه های برنامه نویسی پایتون
انجام پروژه های برنامه نویسی متلب
نحوه نوشتن مقاله مروری سیستماتیک
انجام پروژه های متلب در اصفهان
انجام پایان نامه ارشد هوش مصنوعی
انجام پایان نامه دکترا معماری کامپیوتر
انجام سمینار کارشناسی ارشد برق
کاربرد نرم افزار کامسول در صنعت
شبیه سازی ترانسفورماتور در متلب
شبیه سازی ماشین های الکتریکی در متلب
انجام پروژه های دانشجویی ارشد عمران
انجام پروژه های متلب مهندسی برق
انجام پروژه های دانشجویی برق در اصفهان
انجام پروژه های دانشجویی در انقلاب
هزینه چاپ مقاله در مجلات خارجی
هزینه چاپ مقاله در مجلات داخلی
پایان نامه های کارشناسی ارشد مکاترونیک
بررسی تاثیر متقابل عوامل مدیریت زنجیره تامین و مدیریت ارتباط با مشتری
پایان نامه زنجیره تامین حلقه بسته
پایان نامه در مورد زنجیره تامین سبز
انجام پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی پزشکی
انجام پایان نامه ارشد مهندسی پزشکی
انجام پایان نامه ارشد ادبیات انگلیسی
انجام پایان نامه رشته زبان انگلیسی
نوشتن پایان نامه به زبان انگلیسی
انجام پایان نامه ارشد زمین شناسی
انجام پایان نامه کارشناسی ارشد زمین شناسی
انجام پروژه دانشجویی مدیریت ساخت
هزینه نوشتن مقاله از پایان نامه
خرید پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی شیمی
هزینه قیمت انجام مقاله کنفرانسی
شرایط چاپ مقاله در مجله علمی پژوهشی
انجام پایان نامه ارشد فناوری اطلاعات
انجام پایان نامه کارشناسی ارشد عمران سازه های هیدرولیکی
جدول زمان بندی انجام پایان نامه
انجام پروژه های شبیه سازی مهندسی شیمی
چاپ مقاله علمی پژوهشی داخلی به صورت تضمینی
چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
انجام پروژه دانشجویی بازاریابی
انجام پروژه های دانشجویی مدیریت بازرگانی
انجام پروژه های درسی رشته عمران
کاربرد تحقیق در عملیات در مدیریت پروژه
انجام پایان نامه دکتری در مشهد
رساله دکتری آموزش زبان انگلیسی
انجام پایان نامه کارشناسی ارشد داده کاوی
انجام پایان نامه دکتری کشاورزی
انجام پایان نامه کارشناسی ارشد کشاورزی
انجام پایان نامه کارشناسی ارشد تربیت بدنی
انجام پایان نامه کارشناسی ارشد ژئوتکنیک
پایان نامه کارشناسی مهندسی مواد
انجام پایان نامه ارشد الکترونیک
انجام پایان نامه کارشناسی ارشد هوش مصنوعی
انجام سمینار کارشناسی ارشد مکانیک
انجام پروژه برای کسر خدمت سربازی
شبیه سازی مقاله دینامیک سیستم های قدرت
ارسال مقاله به کنفرانس های خارجی
انجام پروژه بهینه سازی چند هدفه
انجام پروژه های دانشجویی جغرافیا
پروژه های شبیه سازی شده با متلب
انجام پروژه شبکه عصبی با پایتون
پروژه طراحی گیربکس طراحی اجزا 2
انجام پروژه های مهندسی نرم افزار
انجام پروژه های دانشگاهی رشته کامپیوتر
انجام پروژه داده کاوی با پایتون
انجام پروژه های دانشجویی برق با متلب
انجام پایان نامه حسابداری در مشهد
انجام پایان نامه ریاضی ارشد کاربردی
انجام پایان نامه کارشناسی ارشد ریاضی محض
انجام پروژه برنامه ریزی استراتژیک
انجام پایان نامه دکتری پردازش تصویر
پایان نامه امنیت در رایانش ابری
انجام پروژه پردازش تصویر در متلب
پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش استراتژیک
دانلود رایگان پایان نامه مدیریت بازرگانی
صفر تا صد پایان نامه کارشناسی ارشد
موضوع پایان نامه مدیریت بازرگانی
موضوع پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش استراتژیک
انجام پروژه برنامه نویسی سی شارپ
پروژه داده آماری با نرم افزار ایویوز
قیمت هزینه مراحل انجام یک پروژه های gis
انجام پایان نامه کارشناسی ارشد در مشهد
انجام پایان نامه ارشد عمران مشهد
انجام پایان نامه ارشد معماری در مشهد
انجام پایان نامه مدیریت منابع انسانی
موضوع پایان نامه ارشد مدیریت بازرگانی گرایش کارآفرینی
انجام پروژه های دانشجویی برنامه نویسی
انجام پروژه تصمیم گیری چند معیاره
انجام پروژه شبیه سازی با فلوئنت
انجام پایان نامه روانشناسی ارشد
انجام پایان نامه ارشد مکاترونیک
انجام پایان نامه مدیریت تکنولوژی
انجام پایان نامه مکانیک سیالات
انجام پایان نامه مدیریت استراتژیک
انجام پایان نامه مدیریت آموزشی
آموزش نرم افزار سری های زمانی در r
انجام پایان نامه ارشد مدیریت جهانگردی
فصول پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت
انجام پروژه برنامه نویسی تحت وب
انجام پایان نامه مهندسی مکانیک ارتعاشات